A l'assignatura de COED hem vist dos anuncis publicitaris amb l'objectiu d'analitzar-los i parlar-ne de les coses que observem i la manera de vendre el producte en sí. El primer anunci era sobre el cotxe SEAT ALTEA XL on surt una familia que va a comprar un monstre què s'assembla a la filla per les seves dents, pel cabell despentinat i d'alguna manera se sent identificada amb ell i aquest monstre creix a mida que li donen carinyo fins que arriba el dia que no cap al cotxe i han trobar una solució perqué el que no faran és deixar d'estimar-lo (com als fills, que per molt que creixin o que vinguin més no els deixarás d'estimar la solució acaba arribant quan compren un cotxe més gran què en aquest cas és l'ALTEA XL on tota la familia torna a sentir la felicitat i al monstre se li tornen a obrir totes les portes per ser feliç amb els que estima.
El segon anunci és de GALERIAS PRECIADOS (la tornada a l'escola) surt una escola tradicional fent classe on principalment només s'escolaten les agulles d'un rellotge esperant a que comenci la diversitat(hora del pati)ja que d'aluguna manera el què volen vendre a través de la felicitat i les despreocupacions dels infants és la roba,la qualitat d'aquesta, les motxiles i la seva resistència i materials semblants per la tornada al cole i el benestar dels infants per passar-s'ho bé.
En el moment en què surten de l'aula és quan comença la música i s'amplien els colors i la il·luminació donant així importància a aquest benestar i felicitat dels nens i que a les families tant els hi preocupa.
Tant en un anunci com en l'altre podem observar que la música és un factor molt important i que depenent de la intensitat i el volum i el ritme i la velocitat d'aquesta,volen que ens fixem més o menys en el què estan dient,crea una certa tristesa o una certa preocupació fent així què, quan torna el ritme,la intensitat o la velocitat torni també la felicitat, la despreocupació i l'alegria.
Un altre factor important és la llum, la poca il·luminació ens dóna una sensació de angoixa, tristesa, que quelcom va malament i quan la llum torna o hi ha més il·luminació torna l'alegria, la felicitat, i d'alguna manera també la llibertat i la tranquilitat de què tot va bé i és que els colors que ens entren per la vista ja sigui en un anunci com en la vestimenta de les persones ens donen una informació sobre el què veiem fent-nos així nosaltres mateixos una idea mental del subjecte en sí o del producte que ens estan venent.
A continuació us posaré els dos anuncis perquè pogueu observar aquestes valoracions.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada