dimarts, 29 de desembre del 2009

TRADUCTOR de GOOGLE

En l'assignatura de gestio i tic ens van demanar que per grups ens preparessim una presentació i un formulari sobre un tema a escollir.
L'activitat consistia en escollir una eina de les que hi havia en la llista fent així grups de 3 o 4 persones com a màxim. Primerament vaig escollir l'Encarta però vaig poder parlar més endavant amb dos companys i vaig decidir que volia fer el traductor de Google i així va ser.
El meu grup el formàvem el Carles Furest, el Sergio Rella i jo, l'Alba Salinero i vàrem escollir el Traductor de Google com ja he dit què primer ho explicaré una mica i després intentaré enllaçar el power point que vàrem preparar pel dia de l'exposició tot i què jo no vaig poder estar present.

El traductor de google ofereix un servei gratuït amb 44 idiomes possibles que serveix per traduir textos de pàgines web en el moment.
La traducció automàtica és complexa i per tant s'està intentant millorar de forma contínua. També s'està intentant poder traduir a totes les llengües del món.
Permet interacció és a dir, la possibilitat de contactar amb el servei per poder fer suggerències per ajudar-los a millorar.
No fa traduccions com les humanes però s'està intentant.
Detecta l'idioma automàticament i com més text més precís és el traductor.



Després de veure aquesta presentació sobre el traductor de google, vam demanar que féssim aquest formulari per veure que els hi haviab quedat sobre el traductor de Google.

Podeu trobar aquest formulari (si ho faig bé) a:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada